Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

ΠΡΟΣ: Το Πολιτικό Συμβούλιο των ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ


Μετά από μία τετραετία στο κόμμα στην Περιφ/κή Ενότητα Κορινθίας και πολύ περίσκεψη, αποφάσισα την αποχώρηση μου για αυστηρά προσωπικούς λόγους.

 

Η απασχόληση μου στην πολιτική οικολογία διαπίστωσα ότι μου αφαιρεί πολύ χρόνο τον οποίο στερώ από την μαχόμενη οικολογία, η οποία με εκφράζει απεριόριστα και στην οποία μάχομαι είκοσι τέσσερα χρόνια αδιαλείπτως.

Τα περιβαλλοντικά προβλήματα της Κορινθίας και του Κορινθιακού κόλπου, αποτελούν για μένα ύψιστη προτεραιότητα και επιθυμώ να αφιερωθώ ολοκληρωτικά σε αυτά. Θέλω να εκφράσω από καρδιάς τις ευχαριστίες μου σε όσους πίστεψαν σε μένα και με στήριξαν με την προτίμηση τους σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις αναδεικνύοντας με πρώτο στο ψηφοδέλτιο των Ο.Π. Κορινθίας. Θα τους τιμώ πάντα όσο υπάρχω, με τη δράση μου για μια καλύτερη ποιότητα ζωής και μια αξιοβίωτη ανάπτυξη της Κορινθίας.

Είχα επίσης την ευκαιρία να γνωρίσω αξιόλογους συντρόφους με αξίες και αρετές που με τίμησαν με τη φιλία τους. Υπήρξαν βεβαίως και κάποιοι αριβίστες - όπως υπάρχουν παντού- που η συμπεριφορά τους ήταν απαράδεκτη.

Δεν τους κρατώ κακία. Έρχεται κάποια στιγμή που αποκαλύπτονται.

Θέλω να πιστεύω ότι σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις με τη δράση μου των 24 ετών και με το ήθος μου έβαλα κι εγώ ένα μικρό λιθαράκι στο κόμμα.

Με τιμή Βασίλης Κελλάρης

Δεν υπάρχουν σχόλια: