Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

Κυρίες Κύριοι....




 Κυρίες Κύριοι
Συμπαθάτε με που δεν έχω αποκτήσει την εμπιστοσύνη μου στην αντίδραση σας , διότι είναι πολύ όψιμη και κατόπιν εορτής.

Γιατί θα πρέπει να δίνουμε για κάθε μετρητή ΔΕΗ ,που δεν είναι μόνο ένας μετρητής οπότε στην καλύτερη περίπτωση η κάθε οικογένεια σας χαρίζει τουλάχιστον 10€ κάθε μήνα η σε κάθε λογαριασμό. Αφού σεβαστοί μου όψιμοι επαναστάτες –για να πώ τη σκέψη μου ,πιστεύω ότι όλα αυτά είναι μέρος σκόπιμου παιχνιδιού που έχουν ορίσει οι κάποιοι για να εξευτελίσουν το έργο της Δημόσιας και κάθε άλλο παρά Ελληνικής τηλεόρασης αφού τα Ελληνικά σας είναι για τον μ… δηλαδή για αλβανούς και μετανάστες –συνεχίζω λοιπόν αφού ξέρετε καλά τη δουλειά σας γιατί δεν το κάνετε με δικό σας ρίσκο ,και εννοώ , γιατί δεν έχετε το ρίσκο της Αγοράς , βγείτε έξω και εάν αξίζετε και εάν έχετε την δυναμική και τα κότσια, χωρίς ακόμη να χρεώνετε την Ελληνική οικογένεια διότι ότι χρησιμοποιείτε το πληρώνουμε εμείς πλήν σαφώς μέσω φόρων ώστε να έχετε Ηλεκτρικό , για κλιματισμό σας , για να ,,γενικά να λειτουργείτε και να το παίζετε φλουφλο επαναστάτες χωρίς κόστος χωρίς ρίσκο. Βγείτε λοιπόν, την μαγκιά την έχετε την γνώσι την έχετε την τεχνική εμπειρία την έχετε ,κόσμο – όπως λέτε — έχετε να δουλέψει οπότε Κύριοι Κυρίες πιάστε δουλειά και δουλεύψτε και βγάλτε λεφτάκια και αφήστε τα σίγουρα τα τζάμπα ,πάνω στην πλάτη μας.

Συμπαθάτε με αλλά εγώ έφαγα τα μούτρα μου στην αγορά με απορρίψανε με επιλέξανε , τράβηξα αγωνίες , έφαγα φέσια , έτρεμα εάν θα με πληρώσουν , εάν οι επιταγές είναι καλυμμένες , εάν θα έχω να βάλω καύσιμα για την κίνηση μου , να φροντίσω πάνω από όλα την οικογένεια μου , χάρηκα για τις επιτυχημένες δράσεις μου , αλλά ζορίστηκα με αποτυχημένες προσπάθειες.
Οπότε γιατί κύριοι κυρίες εσείς να ζείτε εκ του ασφαλούς με τα χρήματα μας που είναι εκ του προσωπικού άνισου αγώνα της αγοράς, μπείτε στη δουλειά βγάλτε χρήμα , για τά λειτουργικά έξοδα , μετά για εσάς  , μάθετε πώς είναι η Ζωή , ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΗΡΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ και όλα τα σιχάματα που περιτριγυρίζουν τις αυλές τους .
Σας παρακαλώ δείξτε μας ότι αξίζετε και ότι δεν είστε τμήμα ενός αλητήριου σεναρίου   ,,,, ΔΟΥΛΕΙΑ με συνέπεια και αγώνα μέσα στην αγορά , αλλιώς Άντε στο Διάολο , τεμπέληδες και ξανά λέω Αλλιώς !!!!

ΥΓ
Το μήνυμα αυτό θα έχει πολλούς παραλήπτες και να είστε βέβαιοι ότι θα κάνει μεγάλες βόλτες και στα εντός και στα εκτός , έτσι για να μην νοιώθετε μόνοι.

Ευχαριστώ
Έλλην Αιθήρ

Δεν υπάρχουν σχόλια: