Να κοιμάμαι τα βράδια...Κουρασμένη μεν, αλλά να ξέρω οτι προσπάθησα για το καλλίτερο.Κάπου τα κατάφερα...κάπου όχι!!!
2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Η ανάγκη. Δεν πιστεύω ότι σηκωνόμαστε στις 7 το πρωί ,για να απολαύσουμε τη χαρά της δημιουργίας !!!
3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Τώρα που μου το λέτε, συνειδητοποιώ ότι τελευταία γελάω συχνότερα...
4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας, είναι;
Λένε ότι είμαι δυναμική...Κάτι θα ξέρουν!!!
5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Επίσης λένε,οι κακιές γλώσσες, ότι είμαι υπερβολική και ότι θέλω να έχω πάντα δίκιο...
6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σ’ αυτά που γίνονται από την καρδιά και σε αυτά που δεν επαναλαμβάνονται...
7. Η τελευταία φορά που κλάψατε;
Πονεμένη ιστορία...Δεν δυσκολεύομαι καθόλου, μα καθόλου, να βάλω τα κλάματα. Ακόμα μου το ΄΄΄χτυπάνε΄΄ που πλάνταξα στον ΄΄Βασιλιά των Λιονταρίων΄΄!!!
8. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με καμία,μια απλή δημοσιογράφος είμαι...
9. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Οι διπλανοί μου...Τόσοι πολλοί!!!
10. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Ταξίδι να ‘ ναι κι όπου να ΄ναι...Με ανοιχτό προορισμό και ανοιχτή ημερομηνία επιστροφής...
11. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Χωρίς δεύτερη σκέψη και αδιαπραγμάτευτα , Ντοστογιέφσκι και Καζαντζάκης γιατί έχουν μελετήσει σε βάθος την ανθρώπινη φύση. Και από τους νεώτερους, Γιώργος Χειμωνάς.
12. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Το θάρρος και την εργατικότητα.΄Αντρας , δειλός και τεμπέλης ...απελπισία!!!
13 …Και σε μια γυναίκα;
Την ποιότητα και την εκλεπτυσμένη καπατσοσύνη ...
14. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Πολλοί είναι..Ανάλογα με την ώρα και τη διάθεση. Οι κλασικές αξίες όπως Χατζιδάκις, Θεοδωράκης, Ξαρχάκος , Μούτσης , Κραουνάκης είναι πάντα μια καλή επιλογή...
15. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Ποτέ μου δεν κατάφερα να μάθω να σφυρίζω... Οπότε το πήρα απόφαση και σταμάτησα κάθε προσπάθεια...
16. Το βιβλίο που σας σημάδεψε
Τα βιβλία δεν σημαδεύουν..Κινητοποιούν ..Ταξιδεύουν...Ανοίγουν δρόμους...΄Οσα βιβλία κι αν έχω διαβάσει , κανένα δεν έχει καταφέρει να μου προκαλέσει το δέος και τη μαγεία που ένοιωσα στο σχολειο από την ΄΄Απολογία του Σωκράτη΄΄.
17. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Με συγκίνησε πολύ το ‘’ Η ζωή είναι ωραία ‘’.
18. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Επειδή δεν είμαι ειδική και δεν έχω τις απαιτούμενες γνώσεις, για να μην αδικήσω κανέναν και μου παραπονεθούν...επιλέγω τη φύση . Σε όλες τις ώρες ,τις εποχές και με όλα της τα χρώματα...
19. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Λευκό το καλοκαίρι..μαύρο το χειμώνα ...Των άκρων πάντα, ποτέ στη μέση!!!
20. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Εκτός απο τα παιδιά μου, το ότι τα έχω βρει με τον εαυτό μου...
21. Το αγαπημένο σας ποτό;
Σφηνάκι μαστίχα
22. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για το εγωιστικό και ανόητο πείσμα μου... Που επιμένω, ακόμα και όταν κάτι είναι μάταιο...
23. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Τα μέτρια , τους μετρίους και τα μίζερα ...
24. Όταν δεν εργάζεστε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Ό, τι κάνουν όλοι..Τα πάντα, με καλή παρέα !!!


25. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
 Το ύψος ...Όχι, οι αρρώστιες...Καλά, το ύψος . Για να πώ την αλήθεια, τα τρέμω και τα δύο!!!
26. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέμματα;
Όταν δεν εχω περιθώρια για αλήθειες, επειδή αυτός που έχω απέναντι, δεν αντέχει να τις ακούσει!!!
27. Ποιο είναι το μότο σας;
Δεν παραδίνομαι, σου λέω...
28. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Χωρίς να παιδέψω και χωρίς να παιδευτώ...
29. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει; 
Επιτέλους!...Σε γνωρίζω απο κοντά..΄Εχω ακούσει τόσα πολλά και καλά για σένα!!!
30. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Σε αυτή που είμαι πάντα...Εκρηκτική, έτοιμη να κάνω ..μπαμ και έτοιμη για όλα !!