Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015

Καταγγελία του Χάρη Μαρίνη στη 18 Συνεδρίαση του Δ.Σ του Δήμου Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων την 7/10/2015 για την απόπειρα ξυλοδαρμού του από τον Λιμενάρχη Κορίνθου και την απαράδεχτη συμπεριφορά του Δημάρχου Κου Γκιώνη ( Απομαγνητοφωνημένα πρακτικά )

 

Καταγγελία του Χάρη Μαρίνη στη 18 Συνεδρίαση του Δ.Σ του Δήμου Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων  την 7/10/2015 για την απόπειρα ξυλοδαρμού του από τον Λιμενάρχη Κορίνθου και την απαράδεχτη συμπεριφορά του Δημάρχου Κου Γκιώνη   ( Απομαγνητοφωνημένα πρακτικά )
ΜΑΡΙΝΗΣ: (εκτός μικροφώνου) Κύριε Πρόεδρε φεύγοντας, επειδή......
δεν μπορώ να καθίσω άλλο λόγω προβλήματος, να ενημερώσω και το Σώμα για να το ακούσουν όλοι, επειδή πολλά ακούστηκαν εδώ, ότι την 7.8.2015 στη συνεδρίαση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου υπό την ανοχή σας απειλήθηκα με ξυλοδαρμό...
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ποιός; Από την ανοχή μου;
ΜΑΡΙΝΗΣ: Οχι εσάς. Του κ. Προέδρου του Λιμενικού Ταμείου. Είπα, κατά την συνεδρίαση 7.8.2015 του Λιμενικού Ταμείου. Να μην παρακούμε αυτά που λέμε, έτσι;
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Δεν το κατάλαβα γιατί είμαι λίγο κουρασμένος κ. Μαρίνη, με συγχωρείται.
ΜΑΡΙΝΗΣ: Το λέω για να το καταλάβει και το υπόλοιπο Σώμα, το Δ.Σ. το δικό σας. Απειλήθηκα υπό την ανοχή του κ. Προέδρου, του κ. Ρουμελιώτη.
ΔΗΜΑΡΧΟΣ: Από ποιόν;
ΜΑΡΙΝΗΣ: Θέλετε να το πω; Από τον κ. Πολυζωίδη, τον Λιμενάρχη, αφού θέλετε να το πω δημόσια. Απειλήθηκα με ξυλοδαρμό και ευτυχώς δεν περπάταγα ακόμα με τη μπαστούνα, ήμουν με πατερίτσες. Παρουσία του κ. Δήμου. Ετσι, για την ιστορία.
Ευχαριστώ πάρα πολύ.
ΔΗΜΑΡΧΟΣ: Εγώ θα πω ένα πράγμα ότι ο κ. Πολυζωϊδης ο Λιμενάρχης δεν είναι μέλος της Δημοτικής Αρχής, για να πούμε και την αλήθεια. Είναι μέλος του Δ.Σ. (του Λιμενικού Ταμείου). Δεν είναι παρών. Προβλέπεται..
ΜΑΡΙΝΗΣ: Εγώ δεν ήθελα να πω όνομα. Με προκάλεσε ο κ. Δήμαρχος.
ΔΗΜΑΡΧΟΣ: Εντάξει, εγώ ήθελα να μάθω ακριβώς τί θέλατε να πείτε. Μπορεί να λέγατε ότι ο Πρόεδρος ήρθε και σας βάρεσε. Να μην ξέρει και ο κόσμος για ποιόν...; Απλώς το λέω για να ξέρουμε το τί γίνεται.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ορίστε κ. Ρουμελιώτη, για να το τελειώνουμε.
ΚΟΦΙΝΑΣ: Καλό θα είναι να διαγραφούν από τις κάμερες αυτά, εντάξει; Δε νομίζω ότι...
ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ: Ενα λεπτό, λίγο να μιλήσω. Οπως βλέπετε, ο Λιμενάρχης ανήκει στον τομέα των ένστολων και στρατιωτικών. Εχει άλλους τρόπους που συμπεριφέρεται και όλα αυτά. Προσέξτε. Στο εν λόγω Συμβούλιο επειδή είχε γράψει πάλι κάτι ο κ. Μαρίνης στο blog του το οποίο αναφερόταν και καταφερόταν κατά της Υπηρεσίας, γιατί όταν βάλλεις κατά του Λιμενάρχη βάλλεις κατά της Υπηρεσίας. Αυτό ελέχθη. Και έγινε μια διένεξη λεκτική μεταξύ τους η οποία καταγγέλθηκε γιατί με πήραν τηλέφωνο από το ΥΕΝ, καταγγέλθηκε από έναν από τους δύο επάνω στον Γενικό Επιθεωρητή ΥΕΝ και είναι σε εξέλιξη.
ΔΗΜΑΡΧΟΣ: Κύριε Μαρίνη, να σας πω; Επειδή λέτε όχι από εσάς, και αυτό με προσβάλλει. Εχω πάει σήμερα με σημερινή ημερομηνία πέντε φορές επάνω. Εκεί πέρα έχω δει όλες τις καταγγελίες του blog σας εκεί στα γραφεία επάνω. Και έχει δημιουργήσει και τεράστιο πρόβλημα, σας το είχα ξαναπεί, το θέμα της μελέτης με τις καταγγελίες τις δικές σας, σας πληροφορώ. Σήμερα πάλι, προχθές πάλι εγώ πάω επάνω, δεν πάτε εσείς, εγώ πάω και βλέπω συνέχεια τις καταγγελίες πρώτο τραπέζι πίστα. Και έχει δημιουργηθεί και τεράστιο πρόβλημα.
          Εάν νομίζετε ότι γίνονται όλα αυτά που νομίζετε και γράφετε, πρέπει να πάτε στον εισαγγελέα κ. Μαρίνη, διότι... Κύριε Μαρίνη, επειδή είπατε ότι δεν γράφετε, εδώ έχω ολόκληρη στήλη που έχει ανεβάσει εδώ που λέτε για εμένα και τα συμφέροντά μου με εργολάβους κλπ. Για εμένα. Λέτε για εμένα, για τον Δήμαρχο. Με καταλάβατε τί γίνεται; Γι' αυτό κιόλας σας το λέω. Εγώ δεν το ξέρω, εμένα μου τα φέρνουν, δεν ασχολούμαι με τις εφημερίδες, ασχολούμαστε να κάνουμε κανένα έργο, όσο μπορούμε. Μου τα φέρνουν λέω. Στο Υπουργείο επάνω πήγα και είδα τις καταγγελίες.
ΜΑΡΙΝΗΣ: Εφόσον ανοίγετε θέμα κ. Δήμαρχε, θέλετε να το συζητήσουμε;
ΔΗΜΑΡΧΟΣ: Οχι όχι, θα το συζητήσουμε αλλού. Θα το συζητήσουμε αλλού κύριε.
ΜΑΡΙΝΗΣ: Ο,τι θέλετε κ. Δήμαρχε; Με απειλείτε; Ετσι μιλούσε και ο κ. Λιμενάρχης.
ΔΗΜΑΡΧΟΣ: Εσάς να απειλήσω; Ποτέ! Ποτέ! Εσάς να απειλήσω εγώ; Δεν υπάρχει λόγος να σας απειλήσω.
ΜΑΡΙΝΗΣ: Με απειλείτε, θα τα βρούμε αλλού.
ΔΗΜΑΡΧΟΣ: Θα τα βρούμε αλλού, και βεβαίως. Καταγγέλλεις εμένα; Μου λες για διαφθορά εμένα; Εχω οικογένεια, κ. Μαρίνη. Δεν ξέρω αν έχετε οικογένεια αλλά εγώ έχω οικογένεια.
ΜΑΡΙΝΗΣ: Δεν ξέρετε; Ντροπή σας!
ΔΗΜΑΡΧΟΣ: Ντροπή δικιά σου και η υπόλοιπη στα μούτρα σου! Ντροπή σου και εσένα!
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κύριε Μαρίνη, μπορούμε να τελειώνουμε; Ακούστε να δείτε, σας έδωσα τον λόγο 3 λεπτά σαν δημότης είπατε, τον ξαναπήρατε, ξαναείπατε... Νομίζω ότι πρέπει να τελειώσουμε.
ΜΑΡΙΝΗΣ: Ε όχι κ. Πρόεδρε δεν ξέρουν αν έχουμε οικογένεια! Για όνομα του Θεού και της Παναγίας!
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Δεν είναι τώρα επί του θέματος. Τελειώνουμε. Προχωρούμε στο 4ο θέμα.

GERANIABLOG

Δεν υπάρχουν σχόλια: