Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Μικαέλα Ιωνά: Ποια είναι η 21χρονη μελαχρινή καλλονή του Όλα Πρώτη Φορά


Από την πρώτη μέρα που είδαμε την πανέμορφη 21χρονη κοπέλα στην ενότητα «Κρυφή Κάμερα» της εκπομπής «Όλα πρώτη φορά», στην αρχή της τηλεοπτικής σεζόν έκανε εντύπωση. Το όνομα της Μικαέλα Ιωνά άρχισε να γίνεται γνωστό, ενώ όλοι αναρωτήθηκαν πώς ακριβώς βρέθηκε αυτή η «διαστημική» καλλονή στη μικρή οθόνη. Την απορία μας τη λύνει η ίδια μιλώντας στο περιοδικό People και τον Μαρίνο Βυθούλκα.

Η τηλεόραση μπήκε για πρώτη στην ζωή της πριν από ένα χρόνο, όταν εργάστηκε ως μοντέλο στην πρωινή εκπομπή «Mega με μια». Λίγο πριν το τέλος της περσινής τηλεοπτικής σεζόν βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή..  «Έχω την αίσθηση πως αυτό που άρεσε στον Θέμο Αναστασιάδη ήταν πως ήμουν πολύ άνετη στις κάμερες χωρίς ουσιαστικά να έχω κάποια ιδιαίτερη εμπειρία. Μετά από την πρώτη εκείνη γνωριμία μας, έκανα ορισμένα δοκιμαστικά και μου προτάθηκε να συνεργαστούμε στην εκπομπή», εξηγεί με ενθουσιασμό.



Τι άλλαξε στη ζωή της από τη μέρα που έκανε το τηλεοπτικό της ντεμπούτο με δική της ενότητα; «Πλέον προσέχω περισσότερο τι λέω, μετράω τα λόγια μου, προσέχω με τι γελάω, αλλά και πως γελάω», λέει με νάζι. Αναρωτιέμαι αν τα αγόρια τη φλερτάρουν περισσότερο σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν. «Στο δρόμο συνήθως με αναγνωρίζουν. Για να είμαι ειλικρινής, ανέκαθεν υπήρχε φλερτ με τα αγόρια, αλλά δεν υπήρχε το σωστό φλερτ. Τώρα ο άλλος προσέχει περισσότερο τι θα μου πει. Πλέον οι άντρες είναι πολύ ευγενικοί απέναντί μου, παλαιότερα με προσέγγιζαν κάπως άκομψα», ομολογεί.

Αν και μόλις 21 ετών, εκτός από μοντέλο, έχει δουλέψει ως σερβιτόρα σε καφετέριες στη γειτονιά της, αλλά και ως hostess σε νυχτερινά μαγαζιά στο Γκάζι. Φέτος της δίνεται μια μεγάλη τηλεοπτική ευκαιρία και μια νέα πόρτα ανοίγεται, αλλά η Μικαέλα ξεκαθαρίζει πως βιοπορίζεται μέσα από τη δουλειά «Θα προτιμούσα να είμαι σερβιτόρα, παρά απλά αναγνωρίσιμη αν αυτό δεν μου απέφερε χρήματα», ομολογεί.



Ωστόσο, επιθυμεί να ασχοληθεί με τον χώρο της τηλεόρασης. Θα ήθελε να γίνει η επόμενη Δούκισσα Νομικού; «Τη Δούκισσα την θαυμάζω πολύ. Έχει κάνει μια αξιόλογη καριέρα, έχει δουλέψει πολύ κι έχει ξεχωρίσει. Είναι ένας πολύ γλυκός άνθρωπος και της αξίζει ότι έχει καταφέρει. Επιπλέον, δεν είναι ψώνιο, ούτε ξινή. Οπότε, θα ήταν πολύ όμορφο αν συνέβαινε και σε μένα κάτι αντίστοιχο», δηλώνει. Αυτούς του δυο μήνες που εμφανίζεται στην εκπομπή, έχει γνωρίσει αρκετούς από τους καλεσμένους που έχουν φιλοξενηθεί στο πλατό και βιώνει μια ξεχωριστή εμπειρία. «Ο Θέμος Αναστασιάδης καλεί πάντα αξιόλογους ανθρώπους και μέσα από τη συζήτηση αναδεικνύεται μια διαφορετική κι ενδιαφέρουσα πτυχή του εαυτού τους. Ανέκαθεν μου άρεσε η εκπομπή του και την έβλεπα φανατικά ως τηλεθεάτρια. Βέβαια, δεν μου είχε περάσει ποτέ από το μυαλό πως θα γινόμουν μέρος της».



Mπορεί φέτος τα φώτα να έπεσαν απότομα επάνω της, όμως η ίδια δεν την έχει «ψωνίσει». Διατηρεί τις ίδιες παρέες από τα σχολικά χρόνια, ενώ οι βόλτες στο Κερατσίνι της είναι πιο οικείες από τις εκείνες στην Κηφισιά ή το Κολωνάκι. «Μου αρέσει να βγαίνω, αλλά προτιμώ να πηγαίνω σε μαγαζιά στην γειτονιά μου. Το Κερατσίνι το λατρεύω. Δεν θα ήθελα να μείνω αλλού, ούτε θα ήθελα να έχω μεγαλώσει αλλού», ξεκαθαρίζει η βέρα Πειραιώτισσα. Δηλώνει εξαιρετικά δοτική με τους φίλους της -«σε σημείο που στο παρελθόν πληγώθηκα όταν ένιωσα πως με εκμεταλλεύονται». Όταν δεν αισθάνεται καλά ή μελαγχολεί, την πιάνουν τάσεις φυγής και της αρέσει να ταξιδεύει, κάτι που μέχρι σήμερα δεν έχει την δυνατότητα να κάνει συχνά, καθώς εκτός των άλλων είναι και φοιτήτρια στο τμήμα οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων στο ΤΕΙ Πειραιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: