Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

Λουτράκι: Vasscon o δικός μας dj/music producer

DJ-VASSCON


Σας παραθέτουμε την συνέντευξη που παραχώρησε στον Αλέξανδρο Κωνσταντάκη από το περιοδικό City Way

“Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΜΕ ΕΝΑΛΛΑΓΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ”
Με  αφορμή  την  κυκλοφορία  του  κομματιού Safe World ,  συναντήσαμε  το ν Vasscon  στην ιδιαίτερη  πατρίδα του, το Λουτράκι   και  μας  έδωσε  όλες  τις  απαντήσεις  για  τη  δημιουργία  αυτού  του ιδιαίτερου  τραγουδιού.

– “Safe World” ο τίτλος του νέου σου single, σε ερμηνεία της  Irene  Zerva, πες μας δυο λόγια;
Το Safe World είναι ένα κομμάτι το οποίο με δυσκόλεψε πολύ στην παραγωγή μέχρι να φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Η πανέμορφη Ειρήνη ήταν η τρίτη vocalist  που δοκίμασα. Η φωνή της ταίριαξε απόλυτα και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτή τη συνεργασία. Όσο για τον συμπαραγωγό μου, Angelo-k, τα λόγια περιττεύουν. Ένας λάτρης της μουσικής και απίστευτα ταλαντούχος άνθρωπος ο οποίος έδωσε τις δικές του νότες στο κομμάτι!
– Ποιά ήταν η πηγή της έμπνευσης;Η παραγωγή μουσικής προϋποθέτει να έχεις κάποια περίοδο στη ζωή σου με εναλλαγές συναισθημάτων. Ίσως κάποιος χωρισμός, ίσως κάτι καινούριο.. Στο συγκεκριμένο κομμάτι θα ήθελα να αφήσω κρυφή την πηγή έμπνευσης μου!
– Ποιά στάδια της καλλιτεχνικής δημιουργίας, σε γεμίζουν και σε ικανοποιούν;Είναι εκείνες οι στιγμές που υλοποιούνται οι ιδέες και τα συναισθήματα σου στο studio, ακριβώς όπως τα σκέφτηκες.. Και απλά χαμογελάς σαν χαζός! Και φυσικά όταν πρωτοπαίζεις το κομμάτι και υπάρχει ανταπόκριση από τον κόσμο! Μαγεία..
– Τα τελευταία χρόνια παίζεις σε μεγάλα μαγαζιά ως Dj, σε πια μουσικά μονοπάτια κινείσαι στα Live;Δεν έχω παρωπίδες. Είμαι λάτρης της Rock, της House, της Jazz. Σε ένα set θα κάνω σίγουρα μια μικρή προσαρμογή ανάμεσα στον κόσμο και τα δικά μου γούστα, και πολλές φορές μπορεί να καταλήξω τις πρώτες πρωινές ώρες ακόμα και με techno!
safe-world-vasskon-angelo-mikrofwno
Τη μουσική την προσαρμόζεις, ανάλογα με τον χώρο που παίζεις ή το ύφος της κάθε περίστασης;Φυσικά. Σε ένα καλοκαιρινό beach  bar θα πρέπει να φερθείς και να σεβαστείς τον χώρο για αυτό που είναι και αναλόγως να πράξεις σε ένα μεγάλο night Club 1000 ατόμων! Σε ένα μικρό barάκι θα πρέπει ίσως να βάλεις και το Rock κομμάτι που σου ζήτησε ο θαμώνας που κάθεται μπροστά σου! Όμως.. πάντα θα πρέπει να θυμάσαι ποιος είσαι και να προσπαθείς να μυήσεις το οποιοδήποτε κοινό στην δική σου φιλοσοφία / νοοτροπία / ιδεολογία!
– Επόμενα σχέδια σου;Σίγουρα και όπως συνηθίζω πολλές -πολλές παραγωγές. Η επόμενη μάλιστα με τον μικρό μου αδερφό Alex Melis, θα κυκλοφορήσει στις 12 Ιουνίου από το δικό μου label, Clubshine Records. Όσον για τα events. Συνεχίζω και φέτος της άψογη συνεργασία μου με το Level2 στο Λουτράκι που αν δεν έχετε επισκεφτεί καλύτερα να το κάνετε σύντομα γιατί πρόκειται για μαγαζάρα (αν δεν παινέψω το σπίτι μου…) και αρκετά parties σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας!
Στο παρακάτω link μπορείτε να δείτε τη συνέντευξη δημοσιευμένη στο City Way

Δεν υπάρχουν σχόλια: