Κυριακή 18 Μαρτίου 2018

Γι;ώργος Τσουμάνης 2ος στον trail αγώνα Μυκήνες-αρχαία Τενέα


Φωτογραφία του Γιωργος Τσουμανης.

Μετα απο εναν πανεμορφο αγωνα και με τον αερα της χορηγιας, καταφερα ξεπερνωντας τις δυναμεις του εαυτου μου και βγηκα 2ος στον trail αγωνα μυκηνες-αρχαια τενεα. Η θεση δεν εχει τοσο σημασια αλλα το κατεβασμα του χρονου μου απο περυσι που με εχει εντυπωσιασει. Ευχαριστω την οικογενεια μου που με στηριζει στην καθε τρελα που μου ερχεται στο μυαλο, τον προπονητη μου Ioannis Dagkoglou που φαινεται η δουλεια μας και φυσικα στον μεγαλο μου χορηγο υδρω νομου κορινθιας που με στηριζει στις προσπαθειες μου.
Φωτογραφία του Γιωργος Τσουμανης.
Φωτογραφία του Γιωργος Τσουμανης.
Φωτογραφία του Γιωργος Τσουμανης.

Μετα απο εναν πανεμορφο αγωνα και με τον αερα της χορηγιας, καταφερα ξεπερνωντας τις δυναμεις του εαυτου μου και βγηκα 2ος στον trail αγωνα μυκηνες-αρχαια τενεα. Η θεση δεν εχει τοσο σημασια αλλα το κατεβασμα του χρονου μου απο περυσι που με εχει εντυπωσιασει. Ευχαριστω την οικογενεια μου που με στηριζει στην καθε τρελα που μου ερχεται στο μυαλο, τον προπονητη μου Ioannis Dagkoglou που φαινεται η δουλεια μας και φυσικα στον μεγαλο μου χορηγο υδρω νομου κορινθιας που με στηριζει στις προσπαθειες μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: